CD audio- jak je to s kopii? je stejna jako original?

Ing. Kotlaba Jaroslav kotlaba
Středa Březen 17 14:32:35 CET 2004

> A na jistem nejmenovanem serveru se vyskytuji
> clanky o uprave CD prehravacu, kde mimo jine
> zrejme velmi vzdelany autor
> doporucuje natrit vsechny dily CD prehravace
> vcetne krytu silnou vrstvou Tlumexu...
> AZE

Kdysi vychazel casopis "Hudba a zvuk", kde se mimo jine doporucovlo, aby
hifiste a zvukovi puriste poslouchali svleceni, aby reprodukovanou hudbu
mohli vnimat i povrchem tela.
Pro vylepseni efektu si cele telo meli natirat vyjetym olejem.
Je nutne dodat, ze cislo, kde se o tom psalo, vyslo v dubnu.