EPROM

Ing. Kotlaba Jaroslav kotlaba
Středa Březen 17 14:32:35 CET 2004

Treba se bude hodit moje zkusenost, kterou jsem udelal kdysi s 2716.
Pri urcitem sledu adres dochazelo k chybam cteni.
Po delsi dobe lezeni po signalech s pametovym osciloskopem jsem dosel k
nazoru, ze pamet, kterou jsem pouzival, ma v sobe dve pametove oblasti.
Pokud se dva po sobe jdouci byty cetly z ruznych oblasti, tak pri zmene
adresace doslo k zakmitani na datove sbernici. Nahodou zrovna v tom okamziku
doslo k prepisu dat a tim k chybe.
Tehdy jsem to vyresil tak, ze jsem jeden ze ridicich signalu zpozdil na dvou
hradlech NAND, tak se okamzik prepisu dat posunul mimo okamzik nestability.
Neni zde neco podobneho (vnitrni usporadani pameti od ruznych vyrobcu se
muze lisit)?