IR port

Igor Cesko cesko
Středa Březen 17 14:32:35 CET 2004

  Zdravim!

 Ak nie je v kamere vidiet vysielany signal (pri vysielani), tak zmen
v BIOS-e TxD (z Hi na Lo alebo opacne). Ak uz budes signal z TxD
vidiet, ale nepojde Ti prijem, tak zmen rovnakym sposobom aj RxD.
  Inak aj si v BIOS-e zmenis COM2 na INFRA, tak sa Ti strati vo
Windows COM2, ale pribudne Ti IrDA, ktore moze byt namapovane
ako COM2 (alebo aj ine COM napr. COM3). Namapovanie si pozri v
nastaveni IrDA vo Windows a tento port potom vyuzi v tvojej
aplikacii na komunikaciu.
  S pozdravom
                              Igor

> Mam podobny problem a uz som takmer rezignoval. Na mojom adapteri ziadne LED
> vo viditelnom spektre neni a tak som sa pokusal zviditelnit infra cez
> display digitalneho fotaku. Myslel som si ze ked ovladacom od televizora
> zasvietim do objektivu fotaku a na displai vidim ako ovladac svieti, tak ze
> sa bude takto dat zviditelnit aj infra prenos medzi PC a mobilom. Tam ovsem
> nevidim nic. A prenos ani nefunguje.
> Ani neviem cez ake vystupne zariadenie mam posielat z Windows 2000 data ked
> po prepnuti v biose na infra sa stratil COM2.
>
> Prijal by som kopanec spravnym smerom.
> [...]

-------------------------
Ing. Igor Cesko
Hardware & Software