Plosnak otiskem toneru z laserovky.

Ing. Jiří Vojtek j_vojtek
Středa Březen 17 14:32:32 CET 2004

No abych se pripojil i ja. Ja jsem kdysi experimentoval s prenosem toneru z obycejneho papiru. Ano ctete dobre. Musi se jen nechat
udelat kopie s masimalnim kontrastem. Ja jsem jim rek vzdy, ze chci, aby na tom bylo co nejvice toneru. stalo mne to dvakrat tolik
co normalne, ale slo to. Byla tam naprosto bez problemu hmatatelna vrstva toneru. Pak jsem vzal obycejnou starou zehlicku
(naparovackou to nejde:-)) a na ocistenou desticku (smirglovanou smirglem pod vodu) jsem to pomerne brutalne prezehlil. To je ten
nejvetsi problem, protoze se s tim nesmi hnout a musi to byt dost teple a zaroven to nesmi odlepit med. Pak se to jeste za tepla
odlouplo a bylo. Je to dost podobne, jako nazehlovani obtisku na tricka. Tim jsem se taky nechal puvodne inspirovat. Musi se to
zkusit a pocitat, ze par kousku ze zacatku znicite. Dostal jsem se taky tak na jeden pruchod mezi nozickama. V soucasne dobe uz to
ale nedelam, jednak mi dosel kuprexkart co jsem koupil za blahe ery ( 10 kc za desku 30 x 20 cm) a presel jsem na fotocestu,
pripadne neco kleslim na plotru aritma (to je pro mne hodne nove-mam ho teprve mesic). Zdravim Jiri Vojtek