Re: Měnič frekvence.

Ing. Kotlaba Jaroslav kotlaba
Středa Březen 17 14:32:23 CET 2004

>Pot?ebuji ??dit 500W a? 1kW  1 f?zov? 230V motor.

Kdysi jsme shaneli neco podobneho.
Tehdy jsem dospel k nazoru, ze TRIfazovych menicu frekvence je dost, ale
jednofazovy jsem nesehnal.
Pokud jsem se informoval, tak trifazove menice maji zabudovane pojistky
proti nesymetrickemu zatizeni jednotlivych fazi.

Pokud se situace jiz zmenila, bude mne to zajimat.

Na druhe strane je pravda, ze se dodavaji menice, ktere udelaji trifazove
napeti z jedne faze, tak pokud se jedna o nove konstruovane zarizeni, asi
neni problem dat tam trifazovy motor a napajet ho pres menic z jedne faze
(my jsme to potrebovali na zkousky jednofazovych elektromotoru, ktere mely
fungovat v jednofazovych sitich 60Hz).

Kotlaba