potisk upravenou inkoustovkou na PCB

Ing. Kotlaba Jaroslav kotlaba
Středa Březen 17 14:32:22 CET 2004

> Kamarad do prazdne a vymyte patrony (nevim jak ji vymejva) naleje
> proste normalni inkoust (modry do plnicich per).

Kdyz jsem jeste psal plnicim perem, tak se mi modry inkust neosvedcil, casem
delal v peru takove chuchvalce a ucpaval prepousteci kanalky, takze pero
prestavalo psat a muselo se rozebrat a vycistit. Tak jsem tehdy presel na
inkoust zeleny a ten to nedelal.

Chci zde upozornit na regeneraci barvicich pasek do jehlickovych tiskaren.

Pouzivala se k tomu "Cerna barva do cislovacich strojku".
Ja jsem si k tomu napsal kratky programek, ktery jen posunoval jehlickovou
hlavu a netiskl.
Pri posunovani jehlickove hlavy se previji barvici paska, tak jen stacilo
namocit stetecek do barvy a na vhodnem miste prilozit k barvici pasce a
barvit a barvit dokud se paska jednou neprevinula.
Tak jsem asi trikrat obnovil barvici pasku u 9-jehlickove tiskarny D100, tam
se menila paska velmi spatne a clovek se pri tom dost umazal, tedy alespon
ja. Regenerace byla jednodussi.
Ted mam 24-jehlickovou tiskarny EPSON, tak u te jsem to nezkousel, kdovi, co
by to s temi jemnejsimi jehlickami udelalo.

Kotlaba