RE: Leptání plošných spojů

J. Rotta rotta
Středa Březen 17 14:32:06 CET 2004

Peroxodisiran sodny (natriumpersulfat) - kdyz se podivate na web, tak v
civilizovanych:-) zemich se v nicem jinem amatersky nelepta. Jen občas se
vyskytne chlorid železitý (Eisen-3-chlorid). Peroxodisíran chce trochu
přihřát, ale pracuje velice šetrně. Svincik na kachlikach a vubec pracovnich
deskach sice nedela, ovsem o to vice nici obleceni (odbarvuje).
--
Rotta

P.S. Vsechno na vyrobu PCB viz www.elchemco.cz. Kromě peroxodisiranu; ten se
da koupit v Lacheme Neratovice.