RE: Leptání plošných spojů

J. Rotta rotta
Středa Březen 17 14:32:06 CET 2004

Dovoluji si oponovat, roztok z 1l H2O a 250g persiranu odlepta ca 2 m2
cuprexu, coz je prakticky stejne, jako chlorid zelezity.

Kdy? jsme u chemie
1.) nedal by se stvo?it sv?tlocitlivy lak, pomoci ktereho by bylo mozno
vyrabet popis celnich panelu pristroju? Tedy - panel nastrikam barvou
zvoleneho odstinu, prilozim kryci masku, exponuji, vyvolam a barva zustane
pouze na zakrytych (odkrytych) mistech. Neco jako chemicky sitotisk. V
Conradu nabizeji uz ovrstvene Al desky, cena je ovsem skutecne vysoka.

2.) neda se nekde koupit svetlocitlivy lak na PCB, ktery by se dal snadno
nanaset? Zkousel jsem spray z GM (Positiv?), ovsem vysledky me moc
neuspokojuji a ostatni na tom nejsou o mnoho lepe (viz archiv konference).
Zatim pouzivam ovrstvene desky z GM (neznate nekdo jejich vyrobce?), radeji
bych ale byl sobestacny.
--
Rotta

---