RE: fotoresistivni technologie & leptání plošných spojů

J. Rotta rotta
Středa Březen 17 14:32:06 CET 2004

1.) Fotocitlive laky a emulze jsem nasel, ovsem v?echny jsou jen kryci,
nikoli se zarucenou barvou. Jejich stalost na hladkem povrchu v dennim
svetle asi taky nebude dlouhodobe nejlepsi.
2.) Na odstredivku z gramofonu se pamatuji, vyzkousel jsem i tuto moznost ve
spojeni s Pozitiv sprayem, ale o nic lepe se mi nedarilo. Navic na
profesionalnich deskach je videt, ze jsou polevany jen jednim smerem, a to
nikoli namacenim (emulze je jen na medi). Budu asi muset navstivit nejake
tiskare a podivat se, jak se polevaji (?) ofsetove desky.
--
Rt

---
Odchoz? zpr?va neobsahuje viry.