CD audio- jak je to s kopii? je stejna jako original?

Jakub Šerých serych

V pripade, ze si takovy kabel koupite, pak ano.
<FLAME> Audiofilie je zakerna infekcni choroba vyvijena v supertajnych
laboratorich firem vyrabejicich HiFi techniku, ktere jsou nakazeny jinou
znamou chorobou, totiz penezofilii. Zda se ovsem, ze penezofilie je take
silne infekcni nemoc :-))) </FLAME>

				Jakub Serych