elektroosmoza

Jakub Šerých serych
Středa Březen 17 14:31:36 CET 2004

U nas ve skole ve sklepe to delali. Tvarili se pritom jako Coperfieldi,
nikomu nedovolili jim koukat pod ruce a jedine co rekli je, ze zdi jsou
nedotknutelne (abychom neporusili vodice, ktere jimi vedou). Koukal jsem
na to zprvu dost neduverive, ale v momente, kdy se cca po ctrnacti dnech
ze zdi doslova zacala valit voda (do mistnosti se davaly kyble a hadry a
odkapavajici voda ze zdi se do nich chytala) a po dalsi dobe se zacalo
od podlahy smerem k vrcholum klenby zvedat rozhrani sucha/mokra zed,
jsem uveril. Ted uz vim, ze dobre udelana elektroosmoza skutecne
funguje. Bohuzel jsem se nedozvedel jak. Nicmene pokud budete mit zajem,
mohu sehnat nazev firmy, ktera to tu instalovala.

			Jakub Serych