IR port

JBilek@chemoprojekt.cz JBilek
Středa Březen 17 14:31:02 CET 2004

To ze se ztrati com2 je v poradku.Bud com2 nebo infra. Zkousel jsem infra s
pocketPC
a fungovalo mi to bez problemu.A tech parametru v biosu zase neni tolik.Pri
komunikaci
musi infra dioda blikat tu co jsem mel ja tak to bylo videt i ve viditelnem
svetle.
Pokavad dioda sviti trvale tak se to pozna hned protoze se zacne zahrivat
predradny
odpor.
Delal jsem to podle navodu ktery tady byl uverejnen na www.palmpc.cz pod
nazvem
infraport pro PC s (HSDL 1001 + 2xkondenzator+1odpor) cena asi 200kc
Nefunguje to ve winNT
Jaroslav