BGA pouzdra a technologie jejich osazovani

Jiri Prachar j.prachar
Středa Březen 17 14:30:38 CET 2004

Uz mlcim a sypu si popel na hlavu. :o)
Jen upozornuji, ze tech u 5-ti minutoveho epoxydu je skutecne 5 minut! Da se to
skoro meri na stopkach! :o)
Najednou to zacne rosolovatet a uz se s tim neda delat!
Kdyz se lepi neco vetsiho, tak se to taky nemusi stihnout usadit, ale jinak je to
bezva!
JP