Re(2x): Ccko & Other - bylo:Kniha Udelejte si z PC

jiri@bezstarosti.cz jiri
Středa Březen 17 14:30:27 CET 2004

>Nepsal jsem, ze profesionalove programuji v C, ale ze C je urceno
>profesionalum, to znamena, ze neni pro amaterske programatory.

Bohuzel lecktery amater posadi profesionala na zadek tak rychle,
ze nestacite rict ani C. Tedy C je vhodne pro kazdeho, kdo je jej
schopen pochopit. Bohuzel ne vzdy plati, ze profik je lepsi nez
amater. A kdo co pouziva, vzdyt je to jen jeho vec, co se mu zrovna
lepe hodi. Kdyz to vztahnu na jednochipy, vystacit s jednim typem
je mrhani panezi stejne jako psat aplikaci v necem, co k tomu
neni prave to nejvhodnejsi. Takze nevidim jediny duvod cokoli
porovnavat s cimkoli, vzdyt si kazdy muze vybrat podle sveho a
podle potreb, pokud mu to hlava vezme :).

No reknete, pisete jeste nekdo aplikace pro PC v assembleru ?
Pokud ano, pak jen ve velice specialnich pripadech a nebo je to
Vas konicek, ale uzivit se tim by asi bylo nad lidske moznosti
(myslim opravdu aplikace, ne drivery atp.).

Abych uklidnil, ze se tak zastavam amateru, take mne to zivi
(i kdyz nejen C) ...

--
Jiri Bezstarosti