pamet - 61256

jiri@bezstarosti.cz jiri
Středa Březen 17 14:30:26 CET 2004

Pokud by slo jen o 1ks, mohu poskytnout.
Nejlepe k sehnani v bazarech s hromadou boardu -
ja kupoval boardy po 50, takze 8ks 32kB SRAM za tu
cenu jiste nebylo spatnych a jestli byly boardy jakeho
typu mi bylo jedno, prodejce mne nechal prohrabnout
hromadu a ja bral vsechno, kde se vyskytovaly.
Myslim, ze to ale byly 386 a 486. Nakonec mi dal jeste
slevu, kdyz tech boardu beru tolik. Nicmene se velice
rychle pouzily (a rozdaly), tak uz jich zas
tak moc nemam :).

--
Jiri Bezstarosti

-----Original Message-----
From: radek kasal [mailto:radekkasal@seznam.cz]
Sent: Wednesday, January 16, 2002 4:29 AM
To: hw-news@list.gin.cz
Subject: pamet - 61256

Chtel jsem si koupit SRAM pamet 61256, coz je cache 32Kx8, 15ns
rychla pamet. Na zaklade telefonatu vim, ze GME nema a uz mit nebude,
v GES take nemaji a jejich dodavatel take nema. Tak to muze trvat
dele nez je dostanou. Tyhle pameti se musely pouzivat vsudemozne.
Tusite, kde lze v Praze koupit, ci na jakych matherboardech, kartach
se to mohlo pouzivat (286, 386SX ...?)

Radek

Poctenicko pro kazdy den: http://www.novinky.cz