Opalovaci pistole-nastavce

jiri@bezstarosti.cz jiri
Středa Březen 17 14:30:26 CET 2004

Zdravim.

Mam takovou desnou pistoli. Ta to i podpali, kdyz se to da blizko.
Ja tu teplotu odhadl na "asi" pul metru a odpadalo to jedna basen
a protoze mi na tom moc nezalezelo jak to dopadne, zkusil jsem to.
Doporucuji to take zkusit na kusu stareho boardu a pak po ziskani
zkusenosti uz to jde samo :).
Prvni board jsem trochu v rohu priskvaril, ted uz se mi to nestava :).

BTW, nastavec jsem nepouzil, protoze ho nemam
a myslim ze ani nepotrebuji :))).

--
Jiri Bezstarosti.

-----Original Message-----
From: radek kasal [mailto:radekkasal@seznam.cz]
Sent: Friday, January 18, 2002 8:53 AM
To: hw-news@list.gin.cz
Subject: Opalovaci pistole-nastavce

Sveho casu zde byla diskuze o pouziti opalovaci pistole na vypajeni
soucastek ci dokonce pajeni SMD. Chtel bych to zkusit a tak maly
dotaz - pouzivate nejake usmernovaci nastavce na pistoli a jakou
teplotou (300stC ci 500stC).
Ted maji v Makru v nabidce opalovaci pistoli za 399KC + DPH s
nastavci, stala se ale chyba a ve skutecnosti lze tu pistoli koupit
jen bez nastavcu a to za 299K+DPH. Vzhledem k tomu ze neopaluji a
kdyz tak mam plynovou soupravu, tak bych to hlavne poridil pro ten
pozitek vyndat mnohanozickoveho svaba z desky.

Radek

Hledani lidi a jejich e-mailu: http://www.lide.cz