Webpack + programovatelna hradlova pole

Josef Hlavac joe
Středa Březen 17 14:30:17 CET 2004

> Zdravim!
> Mam tu jeste par dotazu.
> Jak se dela programovaci kabel?

Google mi na dotaz "xilinx download cable" vyhodil napr.:

www.xilinx.com/support/programr/jtag_cable.pdf

> Taky se vam zda, ze ten simulator pribaleny k webpacku je nejen portovany z
> linuxu, ale i debilni?

Spis ze Solarisu, a asi je z nej portovane cele prostredi (soudim dle
pouzivani tcl/tk). Nerekl bych ze modelsim je debilni - umi toho hodne -
ale ze ma nezvykle ovladani a nepouzitelny VHDL editor. Ja jsem
semestralky odladil celkem v pohode, jen jako editor pouzivam gvim :-)
(http://www.vim.org aspon doufam)

> Kde se prirazuji vystupy pinum?

Myslim ze v "constraints file" - .ucf, je tam neco na zpusob
NET jmeno_signalu LOC=umisteni;
Taky by to melo jit ve schematu, pridat portu atribut LOC s hodnotou Pxxx.
(kde xxx je cislo vyvodu), podobne i ve VHDL.

> Porad jsem nenasel nejaky podrobnejsi (popisnejsi) prehled koupitelnych
> xilinxu (koupitelny = sehnatelny + levny), nebo treba vsech xilinxu a knemu
> nejaky cenik ceskeho prodejce.

Uz tady padlo www.asix.cz, taky se daji pry koupit u www.asicentrum.cz

Hodne zdaru (a hlavne trpelivosti :-)

Joe