Hodiny s DCF77

Kadoun Vaclav RBCB/TEF6 Vaclav.Kadoun
Středa Březen 17 14:30:05 CET 2004

Zdravim,

Koupil jsem podobny budik rodicum, maximalni spokojenost. Akorat za par
tydnu prisel otec s tim, ze kontroloval budik podle televize a rozchazi se o
minutu. Kdyz jsem se na budik podival, blikal na displeji znak anteny a
cislo 30,tzn. ze budik 30 hodin neprijal DCF signal. Po rozebrani jsem
zjistil, ze se utrhla feritova antena (byla prilepena do pouzdra kouskem
tavneho lepidla) a tenoucke dratky vedouci na plosny spoj. Po priletovani se
behem nekolika minut budik nastavil. Po dukladnem vyslechu se otec priznal,
ze mu budik spadl ze stolku na zem, a kdyz videl ze funguje, postavil ho
zpatky...    Ale predpokladam, ze to nebude vas pripad... :-)))

S pozdravem
Vaclav Kadoun