Svarovani ultrazvukem

Kadoun Vaclav RBCB/TEF6 Vaclav.Kadoun
Středa Březen 17 14:30:03 CET 2004

> -----P?vodn? zpr?va-----
> Od:	vicek.radek@ozjc.cpost.cz [SMTP:vicek.radek@ozjc.cpost.cz]
> Ja vzdycky myslel, ze to funguje na principu kondenzatoru.
	NEE

> --- P?vodn? dopis
> Datum: 13.01.2002  18:59
> Od: <ivo.strasil@centrum.cz>
> --
	Prumyslove zarizeni stoji miliony...

> signalu nevim) je pripojena tzv. svarovaci hlavice, dneska
	Tvar signalu je sinusovy, frekvence 20-70 kHz, svarovaci hlavice se
nazyva (alespon v nemeckem nazvoslovi) sonotroda. Za ni nasleduje tzv.
transformator - zesilovac amplitudy, zpravidla 1:2. Pak uz je pripojen
tvarovy nastavec podle tvaru svarovanych predmetu.
	Vsechny tyhle dily jsou presne vyrobeny a nastaveny na jednu
frekvenci, dodatecnymi mechanickymi upravami se zpravidla znici.

> to byl kopanec pri rozsroubovavani), na ty se privadi
> stlacovany z druhe strany kolem, to se toci a mezi
> umelohmotna folie, akorat prodysna) a ty se tim kmitanim
	Ano, princip svarovani je, ze se kmitanim horniho dilu stycna plocha
dilu zahreje, roztavi, a pusobenim sily se material spoji.
	Svarovat se daji amorfni a krystalicke termoplasty (PS, ABS, PC,
PVC, POM, PA, PE, PP... )

	Desitky az stovky voltu

	Mohu vam poradit jen nemecke vyrobce, ale ceny jsou uplne jinde nez
pozadujete...

> desetinka..)
	0,015 - 0,060 mm...

	S pozdravem