EAGLE a tisk

Kadoun Vaclav RBCB/TEF6 Vaclav.Kadoun
Středa Březen 17 14:30:03 CET 2004

Original Message -----
From: "Ales Filip" <alesfilip@quick.cz>

> Ne, ten PIC se tam pridava. PICy i obsahy techto PICu mam

Wauu ... To by ses mohl podelit ... na uschovnu, nebo soukromy mail

> nejde. Me zajima technicky, co tam ten chip dela, a jak ta ochrana

Ten cip ceka na urcitou kombinaci bitu (seriove ctenych za prevodnikem z
laseru) a pokud ji zachyti, tak natvrdo prerazi nasledujici bity jinou
kombinaci (ty jsou celkem tri... Pro Evropu, Asii a Ameriku). Na originalce
je tahle serie bitu je ulozena nekde v oblasti "LeadIn". Tahle oblast se
totiz pri kopirovani CDcek nekopiruje, ale vypalovacka ji vzdy generuje
novou ... tzn: Abys mohl kopirovat cdcka a nepotreboval chip, musel bys
upravit firmware vypalovacky :(

> vubec funguje. Ma to neco spolecneho s tim, ze to original CD ma
> "cernou" ctenou plochu ?

Nema...
... ale ma jinou vlastnost. Laser v PS1 ma cervenou barvu => necte CDRW :(((
A tak mne napadlo. Nehral jste si nekdo s vymenou laseru za laser ktery by
je cetl? Nejspis s jinou vlnovou delkou?

Zdar a silu ... Tonda.

PS: ... a to prehazovani CDcek opravdu funguje... ono se to totiz taky podle
toho prehazovani  jmenuje. Programu uvnitr picu se rika "Swap*efekt*program"
 ... jenom se musi vedet, kdy ty cd prohodit :)))