kalibracia tlaciarne HP960

Kaliciak, Richard Richard.Kaliciak
Středa Březen 17 14:30:03 CET 2004

Dobry den.

Chcem sa podelit so skusenostou, ktora sa mi stala s novou tlaciarnou HP960.
Tato tlaciaren ma automaticku kalibraciu hlav, aby sa cierna a farebna tlac
presne prekryvali.
Po vybrati z krabice a polozeni na stolik som vlozil cartrige. Tlacaren sa
kalibruje sa sama po vlozeni cartrige. Pri tlaceni som zistil, ze farebna
tlac je asi o pol milimetra posunuta od ciernej, takze na jednej strane sa
farby prekryvaju a na druhej je biele miesto. Zhrozeny som kalibraciu
zopakoval, no ani to nepomohlo.
Pri tlaceni som si vsimol, ze stolik, na ktorom som mal tlaciaren polozenu,
sa pri tlaceni pri urctej frekvencii rozkmita. Tak som polozil tlaciaren na
zem a znova skalibroval. A hla, tlaciaren tlaci ako podla pravitka, vsetko
presne sedi. Tlacit sa moze uz aj na kyvajucom stoliku.

Poucenie ==> KALIBROVAT NA PEVNOM PODKLADE

Richard Kaliciak