HEXterminal

Karel Strobach kaes
Středa Březen 17 14:29:53 CET 2004

Hello Hynek,

HS> Dobry den,
HS> nemate nekdo link na terminal pod Windows, ktery by umel vypisovat komunikaci jako HEXAcisla? Pokud mozno free.

HS> Dekuji, Hynek Sladky

Mam terminal "vlastni vyroby", ktery to umi. Krome toho jeste umi
vypisovat ridici ASCII znaky v lomenych zavorkach (napr. <STX> <ETX>
atd.) a jeste nejake jine veci. Vlastne moje vyroba to uplne neni,
psal jsem to v Delphi s pouzitim knihovny Async Professional od
fy TurboPower Software. Ale je v domacim pocitaci a doma budu az
ve ctvrtek vecer. Potom bych ho nekde "vystavil".

--
s pozdravem,
 Karel Strobach