Re(2x): Re(2x): publikace o chemii v elektronice ...

Martin.Landa@pvt.cz Martin.Landa
Středa Březen 17 14:28:57 CET 2004

Tu starou oranzovou jsem koupil za 20Kc v antikvariatu a asi pred rokem jsem
koupil nejake nove vydani od tehoz autora s nazvem "Technicky receptar".
Nicmene penez vydanych za nejakou technickou knihu mi nebylo nikdy lito.

ML