Hledam Award bios pro motherboard DTK PRM-0076I E1 + stab. PHP 45 N03LT

Martin.Landa@pvt.cz Martin.Landa
Středa Březen 17 14:28:57 CET 2004

Ucebnice jazyka C 1. a 2. dil a i Ucebnice jazyka Java 1. a 2. dil od tehoz
autora je opravdu jedna z nejlepsich ucebnic programovaciho jazyka. Osobne
mam vsechny ctyri a je videt, ze autor ma opravdu zkusenosti se psanim
podobnych knih. Dokonce mne zaujaly vice nez zahranicni knihy Thinking in C
a Thinking in Java od B.Eckela (taktez mam).

ML