Re: Měnič frekvence a kompletni katalog TI, Burr, Uni on CD.

Martin Záruba swz
Středa Březen 17 14:28:56 CET 2004

> .... zase je tu pred casem ze vsech uhlu pohledu proprana otazka
programove
> tvorenych stranek, z nichz mi nejdou pdf stahnout. A nebo vi nekdo jak to
> obejit ? Zkousel to nekdo pomoci Teleport Pro cele stahnout ?

Chapu to spravne, ze .pdf se Vam zobrazi v Acrobat Readeru, ale pak co s
nim?
Pokud ano, ulozite ho tak, ze zadate Soubor, Odeslat, Stranka elektronickou
postou, zobrazi se Vam jakoby novy mail a zde date Soubor, Ulozit prilohy.
Pokud jsem to nepochopil, tak se omlouvam.

Martin Zaruba