Zapojeni serioveho monitor kabelu pro breeze access 3.5 ?????

Martin.Landa@pvt.cz Martin.Landa
Středa Březen 17 14:28:56 CET 2004

Mam takovy pocit, ze tento provider to ma opravdu predrazeny a jestli k tomu
SAcku nenabizi konektivitu 256kb/s zdarma, tak bych se radeji poohledl po
jinem. Vcera jsem pocital cenu SA-10 a i z antenou 18dB (na splatky s
nejakym tim navysenim) vyjde cena na necelych 25000Kc vcetne DPH. I tak bych
se obaval neco takoveho montovat na strechu (kdysi jsem vahal dat na strechu
i antenu k CB) nejen kvuli mozne kradezi, ale i kvuli nebezpeci zniceni
bleskem. Mimochodem v nabidce psali, ze ta antena (18dB) je parabolicka,
hrozi tam stejne nebezpeci zasahu blesku? Kolika procentni je ochrana
bleskojistkou?

Zde jsem cerpal ceny:
www.idas.cz
www.losan.cz