klic

Michal Krestan krestan
Středa Březen 17 14:28:46 CET 2004

>:-)

>Na www.betacontrol.cz maji fingertip capacitive sensor 224x228pix za 2500 .
>Nicmene je otazka jak bude takovy senzor stabilni u vekovnich dveri v
>mrazu a horku. Taky se k tomu musi dodelat logika ktera zaridi rozpoznani
>otisku, to asi neni uplne primitivni uloha...

atd.

>Pohoda pri odemykani by se dala dosahnout temi bezdratovymi cteckami a
>kartami. Dat ctecku do vhodne polohy do dveri, pak by se stacilo priblizit
>kapsou s penezenkou kde je karta ke dverim a 'cvak' otvirac by otevrel ..
>Ty ctecky stoji dnes okolo 5000, karty okolo 100.

To je sice hezke, ale za tu cenu se da poridit karta se statickym cislem,
coz jde pomerne snadno zkopirovat.  Staci odchytit cislo karty a je vyhrano.
Pokud jde o ty levnejsi typy, nejde o nic moc sloziteho, ty, co pouzivaji
komunikaci na 13.5Mhz a 2.4Ghz a maji oboustranou komunikaci vcetne
kodovaneho prenosu dat je uz vetsi orisek, ale za podstatne vyssi cenu.

            Michal