Re(2x): Ccko & Other - bylo:Kniha Udelejte si z PC

Michal Grunt michal.grunt
Středa Březen 17 14:28:46 CET 2004

> Reagujete jako kdyz Vam nekdo kope do hracky na piskovisti. :-)
> Nikdo netvrdi, ze je Ccko spatny jazyk. Jen tvrdim, ze je ve
> srovnani s ostatnimi jazyky obtizne naucitelne a na prvni pohled
> nesrozumitelne. Jinak nevim co se lze naucit z knihy za 150Kc mozna
> ze ty zaklady syntaxe a par zakladnich knihoven, ale vic asi nic.

A co chcete po knizce pro zacatecniky kteri umeji trochu Pascalu?
Nezalezi na tom kolik ma stran ale kolik cloveku da (jak srozumitelne
je napsana). Lepsi knizku pro zacatecniky jsem nevidel.
Nejhorsi jsou byble ktere obsahuji 'vsechno' (vetsinou take za x set
Kc). Prece neni problem po precteni teto knizky si koupit dalsi,
specializovanejsi (treba 'Programovani ve WinAPI' od Petzolda - ta je
take dost dobre napsana) a pote si koupit dalsi (treba neco o sitich,
multimedia, grafika atd).

> Kolik ma ta kniha vubec stran?
Kniha ma okolo 200 stran. V knizce moc ukazek (delsich programu jak
asi 5-10 radek) neni a proto ma 'jenom' 200 stran (ostatne tak jak to
autor poda v textu, tak ukazky ani nepotrebujete). Ke knizce existuje
disketa s vyresenyma prikladama, ale myslim ze u vetsiny lidi nebude
potreba.