RE: Leptání plošných spojů

Michal.Holes@vurup.sk Michal.Holes
Středa Březen 17 14:28:45 CET 2004

vyrabat by som ti ho neodporucal, da sa to normalne kupit a mas to bez
rizika, ona ta reakcia dost prudko bezi a nemusel by si stihat to chladit, a
hlavne unika vodik a mohlo by to buchnut. A ked uz mas vyskusane riedenie
peroxidu a HCL tak preco chces zbytocne skusat? Vysledok ten isty.

s pozdravom
Michal Holeš