Zvaracka so spinanym zdrojom

Miroslav Soltisik soltisikm
Středa Březen 17 14:28:29 CET 2004

Zdravim,

chcel by som nadviazat na tuto temu.Kedze sa v tematike anten a vlastnosti
vln. Chcem si zadovazit s kamaratom symphony kartu aby sme sa mohli skusit
prepojit. Ma to vsak jediny zadrhel a sice ze medzi nami stoji panelak 8
posch. asi 20m siroky cca 5 panelov po 20 cm. myslite za by sa dala zohnat
nejaka antena ktora by dokazala prekricat aj cez takuto prekazku. Kedze
standardne je dodavana mala antenka o vykone 1db a mala by mat dosah 50m vo
vnutry boduvy. tak by sa mala dat zohnat nejake anteny smerove alebo
sektorove ktore by sa dokazali spojit aj cez tuto prekazku. Tak vsak uvazuje
moj laicky rozum realita moze byt ina. Popripade da sa uvazovat nieco take
ako odraz od ineho panelaku? Priama viditelnost sa bude asi dost tazko
realizovat nakolko on byva na 1.p. a ja na 7.p. Resp. uvedte nejake adresy
kde by som mohol danu tematiku najst. Dakujem

milan