Hodiny s DCF77

Ondrej Mikes mikes
Středa Březen 17 14:28:17 CET 2004

Mam asi podobnej levnej budik asi uz dva-tri roky a parkrat se mi stalo, ze cas kterej
ukazoval byl spatnej. Nastesti to nikdy nebylo rano :) Myslim si ze "chytrost" techto
levnych budiku nema nejlepe zabezpecenou kotrolu proti nacteni nespravneho udaje
z DCF prijimace. Takze budik mohl nespravne nacist informaci o letnim/zimnim case
jako 00b, coz je podle kodovani DCF cas UTC, tedy o hodinu mene (v zime).
To je ale opravdu jen muj subjektivni nazor. Mozna jste si opravdu "vytahl" kus s
horsim prijmacem DCF a reklamace by mozna zabrala ;)

Ondrej Mikes.