Leptání plošných spojů

odehnk1.edu@mail.cez.cz odehnk1.edu
Středa Březen 17 14:28:17 CET 2004

Jednu vyhodu chlorid ma. Da s s nim pracovat v panelaku na kuchynske lince,
kdyz nemate jinou moznost kde leptat.
Nesmrdi to a pokud si neco nepocakate, tak je to zcela bezpecne.
HCL+peroxid bych v kuchyni nepouzival.

Karel, OK2ZI

Michal.Holes@vurup.sk@list.gin.cz on 24.01.2002 07:57:58

Odpov?zte pros?m  -  hw-news@list.gin.cz

Odesl?no k?m:  owner-hw-news@list.gin.cz

Komu:     hw-news@list.gin.cz
Kopie:
P?edm?t:      RE: Lept?n? plo?n?ch spoj?

vyrabat by som ti ho neodporucal, da sa to normalne kupit a mas to bez
rizika, ona ta reakcia dost prudko bezi a nemusel by si stihat to chladit,
hlavne unika vodik a mohlo by to buchnut. A ked uz mas vyskusane riedenie
peroxidu a HCL tak preco chces zbytocne skusat? Vysledok ten isty.

s pozdravom
Michal Hole?