Auticko

Pavel Krejci pk.rejci
Středa Březen 17 14:27:58 CET 2004

> Vymyslel jsem nasledujici reseni, ale mozna mi nekdo poradi lepsi a efektivnejsi zpusob (zatim je vse v rovine napadu, takze si
nejsem jist funkcnosti). Ovladani infra, zatim, protoze na videokamree by bylo vse videt a v momente signalu, zacne maly
elektromagnet pritahovat maly hranolek kovu, ktery bude pripevneny k hridelce s koleckami. Nevim jak to bude nergeticky narocne a
jak to bude efektivni, ted si uvedomuji, ze hridelka auticek byva dosti dole ...

Asi nic neporadim, ale mel bych nejake vyhrady:
Pokud to bude infra bude videt prijimaci dioda/tranzistor, nebo musite mit tmave sklicko.
Elektromagnet byt maly asi bude narocny.
Nic me misto toho nenapada, ale zkusim popremyslet

P.K.