regulator LM2576ADJ, bylo: Využití PC ATX zdroje pro napájení zařízení

Pavel Rotter PavelRotter
Středa Březen 17 14:27:48 CET 2004

Dobry den,

mam modem well 56k -hardwarove provedeni. Na telokomacke lince dosahnu max. 44000, pokud se pripojim obcas na 45000 tak spojeni do dvou minut VZDY spadne!

Pavel Prochazka.

---
   ---------> Created by Email.cz