Sony PS1

pavel prochazka hacesoft
Středa Březen 17 14:27:47 CET 2004

Dobry den,

Take be me zajimal ten kod co je v picu. Ale nikdy jsem ho neschanel. Co ja vim, tak na originalnim CD je jakasi 10Mb stopa, ktera se cte pred spustenim hry. Samorzejme na vypalenem CD ta stopa tam neni. Pic simuluje tu chybejici stopu. Ale da se to pri obejit i tak ze date originalni CD kde si nacte tu zakodovanou stopu a pak tam vrazite to prepalene CD a fungujeto.
Dokonce me to jeden clovek kdysy ukazoval, ze to funguje. Jinak jsem namontoval 4 kousy tech picu do PS1. Jen tak jsem skusil precist obsah, ale pic mel nastavenou ochranu.

Pavel Prochazka

---
   ---------> Created by Email.cz