klic

Petr Simek psimek
Středa Březen 17 14:27:31 CET 2004

On Thu, 3 Jan 2002, Libor Kavan wrote:

> Jen takova moje uvaha,protoze mechanicke zamky me taky vytacej, ale z trochu
> jineho duvodu nez je bezpecnost. Me treba reseni s pameti na nejakem
> privesku,iButton apod.nepripada jako krok vpred,spis krok stranou. Ja mam
> problem,ze jak u sebe nosim klice tak je okamzite stracim,tudiz neni problem

:-)

> ztratit jakykoliv klic,i elektronicky. Proto mam uz hodne dlouho u vchodu
> zamek na kod - to resi vsechny problemy se stracenim. Ale libilo by se mi
> reseni se scannerem na otisk prstu,pry uz jsou nejaky jednodussi za
> zaplatitelnou cenu. Otazku bezpecnosti bych ja osobde zas tolik neresil,

Na www.betacontrol.cz maji fingertip capacitive sensor 224x228pix za 2500 .
Nicmene je otazka jak bude takovy senzor stabilni u vekovnich dveri v
mrazu a horku. Taky se k tomu musi dodelat logika ktera zaridi rozpoznani
otisku, to asi neni uplne primitivni uloha...

> protoze kolikrat je pro zlodeje jednodussi treba roztahnout futra atd. atd.
> nez prekonavat nedobytne zamky. Me jde spis o pohodli pri odemykani...

Pohoda pri odemykani by se dala dosahnout temi bezdratovymi cteckami a
kartami. Dat ctecku do vhodne polohy do dveri, pak by se stacilo priblizit
kapsou s penezenkou kde je karta ke dverim a 'cvak' otvirac by otevrel ..
Ty ctecky stoji dnes okolo 5000, karty okolo 100.