vodivy lak

Petr Simek psimek
Středa Březen 17 14:27:30 CET 2004

On Sat, 5 Jan 2002, seznam wrote:

> Zdravim vespolek,nemate nekdo recept z nejake alchymysticke kucharky na
> vodivy lak,
> kterym by se dalo opravit vyhrivani skla v aute (prerusene - preskrabnute
> topne "vodice").

Recept nemam, ale komercni pripravek se jmenuje 'Loctite rear window'
(nebo podobne). Ja to chtel napred koupit v elchemco ale nemeli ho ani
po par mesicich, nakonec jsem v CB objevil prodejnu lepidel a tmelu
a ejhle - meli ho. Nicmene neni levny - tusim ze mala pikslicka stala asi
200-300Kc a je tam toho tak na 6-8 oprav...