vodivy lak

pf pfz
Středa Březen 17 14:27:30 CET 2004

Nekdy se to povede i tak, ze se preruseni premosti paskem AL folie
(dobre pritiskout - staniol-5cm na kazou stranu)a seshora se to ke
sklu prilepi vterinovym lepidlem a pretre nejakym lakem. Nejakou dobu
to vydrzi. Kdyz bude stribrna folie bude to lepsi.
pf 2002

|Kdyz jsem byl na brigade u elektronoveho mikroskopu, lepili jsme
vzorky lepidlem z praskoveho grafitu, a polystyrenu (muze byt i
penovy) rozpusteneho v nitroredidle. Je ale pravda, ze proudy v
mikroskopu jsou radu 10^-10, jestli stejny system bude fungovat i s
medi na skla automobilu, to netusim. Ale vzdycky se to da zase
nitroredidlem umyt. Ostatne zkouska se muze udelat treba na kousku
preruseneho plosneho spoje.

|J. Hanzal

==
--
http://www.vitrum.cz/snail/
|GPS: 49deg58'28" North, 14deg 4'35" East
==