Operacni zesilovac/komparator s rail-to-rail vstupem

Petr Simek psimek
Středa Březen 17 14:27:30 CET 2004

On Mon, 14 Jan 2002, hwkonfera wrote:

> Ale nejvice ze vseho me desi predstava, kterou Matousek v zaveru knihy
> vyhrozuje, ze v pokracovani, tedy druhem dile, bude realizace ISA zasuvnych
> karet a USB rozhrani ... tolik zadoucich temat, ktere by mely byt v tuzemsku
> jiz konecne nekym prakticky zpracovany a zrovna to vyjde jako na potvoru v
> CB:))))))

No za sebe musim rict ze po BASICu jsem se ucil asembler a pak hned C.
Nedavno jsem byl nucen se zabyvat nejakou dobu pascalem a bylo mi z nej
ponekud blivno. Pripada mi ze je to ponekud nesourode, do stareho jazyku
se spoustou nesmyslnych omezeni (stringy) byly dodelany nove veci ktere
je maji za ukol prekonat a tak nejak poslepovano dohromady. Pristup k
souborum - silenost. Tam kde se v C ohranicuje blok prikazu chlupatou
zavorkou se musi psat begin a end. Mne to prijde znacne neprehledne mit
syntakticke cleneni bloku udelane textem, v C textem pisu program a
symboly ho clenim na bloky.

To ze v C se da napsat program neprehledne je pravda, ale v pascalu taky.

Co se mi libilo je Delphi a ty jeho moznosti pri navrhovani vzhledu
okennich programu, udalosti a vyjimky. To protoze jsem zvykly psat v C.
Predpokladam ze v CBuilderu to bude taky. Nicmene vlastni program to