potisk upravenou inkoustovkou na PCB

Petr Simek psimek
Středa Březen 17 14:27:29 CET 2004

On Wed, 23 Jan 2002, MDorazil wrote:

> Kdyz uz jsme se dostali ke kresleni DPS na plotrech...  Zkouseli jste
> nekdo kreslit na desku parafinem ? Ja takhle desky delam uz nekolik

Hehe - zrovna vcera jsem si rikal ze idelani pro potisk cuprextitu by byla
voskovka. Tou kdyz se neco natiskne na papir tak to je opravdu 'plasticky
tisk' ... A vosk by mel byt velmi odolny proti leptani..

> let. Na obycejnem Minigrafu 0507. Mam kreslitko s topenim, s
> trubicku 0,35mm zaletovanou v medenem kelimku, kousek odporoveho
> dratu... Kreslim parafinem z obycejne dortove svicky. Vyhoda proti barve

ale tohle je tedy zajimave.

> je v tom, ze pri kresleni na uz nakreslene cary nedochazi k
> zacpavani trubicky. Pekne se to zase slije. Navic se po praci nic
> nemusi pracne cistit a vymyvat. Necha se to jednoduse schladnout a
> uklidi do skrine... Ten parafin je i docela odolny pri leptani.
> Jde to bez potizi i v HCL s peroxidem...

chtelo by to nejake fotky te konstrukce pera, to by mohl byt docela
perspektivni zpusob....