QUICK uz asi neni kvik!!!

Petr Simek psimek
Středa Březen 17 14:27:28 CET 2004

On Thu, 31 Jan 2002 jiri@bezstarosti.cz wrote:

> Kdo pouziva volne sluzby zivene reklamou
> si nic jineho nezaslouzi :))).
> Myslim, ze tech par haliru za slusny hostingu se
> urcite vyplati, zvlast kdyz vetsina lidi provola
> par stovek mesicne mobilem. Ve srovnani s tim
> je cena solidniho hostingu opravdu dost legracni

:-) Libi se mi Vase duvera v placeny hosting a to ze tam by se Vam
to urcite nestalo. Jen se obavam ze ta duvera je hodne zalozena na
tom ze nevite presne jak je o ty data postarano ve skutecnosti na
hostingu placenem. Takova skutecnost se vyjevi vzdy az kdyz neco
klekne - no a pak kdyz to zrovna neklapne (nikdo cely mesic nezalohoval)
Vam proste odpusti mesicni poplatek. Nicmene netvrdim ze to nemuze byt
udelane profesionalne, jenom to ze nemusi...