Re: Re(2x): Auticko

radek kasal radekkasal
Středa Březen 17 14:27:14 CET 2004

Dejte mi cas do pondelka, provedu na tom piezoelementu setrna mereni.
Opatrna, neb kotel je stale funkcni a drzi pri zivote ustredni topeni
a tim i rodinu :-). Zatim kdyz jsem to opravoval, tak jsem zjistil,
ze to je docela sarlatanstvi kde staci malo aby to nefungovalo.
 Piezokrystal jsem to nazval mozna nestasne, ale opravar tomu rikal
piezokostka. No a schodli jsme se na principu jenz jsem popisoval. Je
to umisteno na kotli Viadrus a ty termoclanky jsou tam dva v serii.
Jeden to napaji od vecneho plaminku a druhy je zapojen opacne
polovany. Ten slouzi jako ochrana a je ohrivan plastem kotle. Pokud
by se plast kotle ohral vic nez je radno, tak protinapetim(proudem)
snizi energii dodavanou do piezoelementu a ten se uzavre. Vodice jsou
delane kablikem cca 1,5 mm. Staci maly prechodovy odpor ve spoji
(malo utazeny sroubek) a uz to nefunguje.

> Elektromagnet ma par zavitu pomerne dost tlustym dratem
Jaky proud a napeti staci na udrzeni ?

Radek

Mapy Prahy, Brna a Cech najdete na http://www.mapy.cz