Re: RE: Využití PC ATX zdroje pro napájení zařízení

radek kasal radekkasal
Středa Březen 17 14:27:14 CET 2004

O kolisani napeti nemam obavu. Jake jsou zkusenosti v limitnich
pripadech. Mam na zreteli male napeti a maly proud na vystupu pri
velkem napeti na vstupu (na vstupu 40V, na vystupu 2,5V a odber
10mA). Jake je na vystupu zvlneni a stabilita? To pak je treba
filtrovat vetsi tlumivkou, pripadne si pomoci kondenzatorem ? a to
jde proti regulaci proudoveho omezeni pri vyssich napetich. Jistym
resenim je zatizit vystup odporovou zatezi? coz jde zase proti
ztratam pri vysokych napetich (odporova zatez vhodna pro 5V asi jiz
bude slusne topit pro 35V  P=U*I=U*U/R). A co pro vstup 40V a vystup
2.5V a proud 5-10A? co potom dela zvlneni?  Pro takove pripady mi
pripada zapojeni na bazi 713 ci dalsich vyhodnejsi. Jen je treba
zajistit, aby se natom tranzistoru nepalilo moc energie nebo se to
uchladilo.

Radek

Seznam Prace - Hledate praci nebo menite zamestnani? http://prace.seznam.cz