Re: Vyu?ití PC ATX zdroje pro napájení zař ízení

radek kasal radekkasal
Středa Březen 17 14:27:14 CET 2004

> Proud 10A neprichazi u LM2576 v uvahu :). Bohuzel :)
> Obvod je konstruovan pro rekneme max. 3-5A zdroje, cemuz odpovidaji
> katalogove udaje.

Predpokladam ze se da obvodem zidit nejaky externi transistor. Neni
to tak elegantni, je to slozitejsi a pri vetsi vyrobe se to dost
prodrazi, ale ja mam nejlepsi skusenosti v narocnych aplikacich s
externim tranzistorem. Delal jse zdroj s L4970, na 10A, kus za 370K?.
V AR oslavny clanek, ale jinak bida. Nekolik jsem jich odpraskl, pak
jsem zjistil ze v AR je chyba stejna jako na Data  shetu od vyrobce
(v novem, ted vystavenem na Inetu je to jiz opravene)? jak to autor
asi opraskl. Bohuzel chyba byla i na tistaku. Nakonec jsem to
rozchodil, ale ta stabilita...fuj.

Radek

Jake bude pocasi? http://pocasi.seznam.cz