Re: Eagle

radek kasal radekkasal
Středa Březen 17 14:27:14 CET 2004

Nevim zda se jedna o toto a zda to funguje, ale zaznelo zde 20.4.2000
od Ing. Belohradka:
Pro prevod z EAGLU v. 3.0 do verze 3,5x
je  treba zmenit 25. byte souboru z 11h na 74h pak to chodi.
Neptejte se me proc ale ja jsem tak prevedl vsechny svoje plosnaky.
Chce to jen hexa editor.

Pokud znate nejaky jiny figl, tak jsem take zvedav.
Radek

Hledani lidi a jejich e-mailu: http://www.lide.cz