Re: potisk upravenou inkoustovkou na PCB

radek kasal radekkasal
Středa Březen 17 14:27:13 CET 2004

Skromny dotaz
kdy je pripravovane vydani, kdy to bude ke koupeni?

 Pokud je obava z toho, ze kdyz neco zverejnite na webu, tak si knihu
jiz nikdo nekoupi, tak za sebe mohu rici: ja koupim. Tech veci co
slibujete v knize je tolik, ze i kdyby jen 20% fungovalo a slo
realizovat, tak to stoji za koupeni. To neni utok na Vas, spise
kritika sebe sama. Z praxe vim, ze ne vzdy dodrzim teplotu, cistotu,
slozeni komponentu, tech. postup - no a pak to bud vyjde nebo ne.

Radek

Seznam Prace - Hledate praci nebo menite zamestnani? http://prace.seznam.cz