CD audio- jak je to s kopii? je stejna jako original?

sirotnik.rastislav@slsp.sk sirotnik.rastislav
Středa Březen 17 14:26:58 CET 2004

> Znamy delal test audiohifistu - stahl z originalniho CD skladbu jako wav
> zkoprimoval ji na mp3 128kbit/s pak ji dekomprimoval zpet na wav a
> original
> wav i novy wav nahral na CD. Takhle udelal nekolik ruznych pisni (ruzne
> zanry) a pri vypalovani je poskladal v nahodnem poradi. Na papirku mel
> seznam co je original a co resample.
>
> Jim testovani hifiste nemeli pri poslechu o moc vyssi uspesnost nez
> klasicke
> hadani. Mozna pry to bylo nedokonalou aparaturou pro poslech ...

	No, tak s tym by som s vami nesuhlasil. 128kb/s MP3 ma vazne
viditelne nedostatky vo vyssich kmitoctoch. Je to poznatelne na priemernej
vezi s dvojpasmovymi reproduktormi. Ale ak to CD bolo prehravane na nejakom
"trhovom" magnetaku, tak suhlasim. Taktiez by ma zaujimalo, cim tie WAVy
komprimoval do MP3.

	?irotn?k

This email has been swept by
MIMEsweeper for the presence of computer viruses.