elektronika pro ERS50

Snail Instruments snail
Středa Březen 17 14:26:57 CET 2004

Jak jsem zjistil, Eagle pana Jerabka si nerozumi s mojim Eaglem, byl by nekdo ochoten udelat ze schematu *.tif (nebo *.gif, *.pdf) a poslat mi to na mailto:snail@iol.cz ? Potrebuji jednu ERS50 opravit. Diky,

J. Hanzal

>Vsechno jsem sesumarizoval a najdete to na adrese
>http://www.imachina.cz/lubosh/ers50.html

Laboratory instruments, custom design, GPS modules Laipac
Snail Instruments                      Josef Hanzal, M. S.
Vojanova 615                           phone/fax: +420-311-624433
266 01 Beroun                          e-mail: snail@iol.cz
Czech Republic                         URL: http://www.vitrum.cz/snail/
GPS: 49deg58'28" North, 14deg 4'35" East