Transformator s feritovym jadrem

Snail Instruments snail
Středa Březen 17 14:26:57 CET 2004

>Chci si postavit menic z 12V na asi 20V/5A. Mel by to byt dvojcinny menic
>s SG3525 a feritovym transformatorem. Jenze nevim jak se pocitaji
>parametry toho trafa. Muzete mi nekdo poradit?

Neni to vypocet na jeden radek. Nemylim-li se, krome transormatoru je treba jeste filtracni tlumivka.

Zalezi na rozsahu vstupnich napeti, rozsahu odebiranych proudu, spinaci frekvenci a urcite jsem jeste na neco zapomel. Kdyz uz zname pozadovany prevodni pomer a indukcnost, je treba vybrat vhodne jadro a pro nej urcit pocty zavitu.

J. Hanzal