EPROM

snasel.zdenek snasel.zdenek
Středa Březen 17 14:26:44 CET 2004

Zdravim,
Nezkousel jsem to , ale na A9 se privede 12V
na CE a OE se privede zem a A0 a A1 vybira vyrobce a identifikaci pameti.
Je mozne , ze maji napalenou nejakou svoji identifikaci.
Zdenek
----- P?vodn? zpr?va -----
Od: "Naprstek Jiri-R54332" <Jiri.Naprstek@motorola.com>
Komu: <hw-news@list.gin.cz>
Odesl?no: 3. ledna 2002 12:45
P?edm?t: RE: EPROM

> Klasicke EPROMky rady 27Cxxxx (tak od 27C64 vys) se umi identifikovat
vyrobcem a typem. Je k tomu ale potreba privest na jeden pin (snad CE..?)
programovaci napeti. Zarizeni pak EPROMce normalne dava adresy (myslim 0..3)
a EPROMka mu na datove brane vraci identifikacni bajty. Bez zvyseneho napeti
ale identifikaci vydolovat nelze.

> Zkousel jste okouknout prubehy signalu osciloskopem? Treba se tam nekde z
nejakeho duvodu objevuje "oblita" hrana, nebo je udelano spatne casovani a s
EPROMkou daneho vyrobce to "nahodou" chodilo..?